فصل الخطابـــــ

فصل الخطابـــــ

اینجا قطعه ای از بهشت است
نه با قلم که با خون باید نوشت

با نظراتتون مرا در هرچه بهتر شدن این خانه مجازی یاری کنید. جهت تبادل لینک ابتدا ما را با نام "فصل الخطاب" را در وب خود قرار دهید سپس اطلاع دهید تا شما را لینک کنیم.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
اینجا چه احساس کربلایی بودن دارم در خاک تو.
  • امیر قلیزاده

نظرات  (۸)

سلام...
کم پیدایی اخوی...
اری حق!
دعایم کن
یاعلی مددی

من می روم تا به رنج دیدگان جامعه ی فردا بگویم که زندگی در رفتن است، نه در به مقصد رسیدن. همه به مرگ می رسند ولی همه یکسان زندگی نکرده اند؛ باید در راه پیروزی بود.

شهید مهدی آقایی

  • محمد علیزاده
  • بسم رب الزهرا

    با ذکر یازهرا دوباره قلمم را به دست گرفتم و شروع به نوشتن کردم

    به روزم

    التماس دعا

    آنجا خود نیمی از کربلا است!
    با "درد پهلو" "یک پیام؛ چند نکته" "جشن ایرانی کشی" به روزم
    makin.blog.ir
    سلام داداش
    شلمچه ...   شلمچه ...
    آه که وقتی میروم آنجا حس میکنم مادرم زهرا آنجاست.آخر زود زود میآید به گل های پرپرش سرمیزند.برای این حرفم هم سند دارم و آن اینکه وقتی شهیدی بعد از 18 سال پیکرش برگشت به خواب مادرش آمد و گفت چرا دعا کردید که پیکرم برگردد.آخر آنجا مادرم زهرا هر شب می آمد و به ما سر میزد. و راست گفته اند که شلمچه قطعه ای از بهشت است...
    التماس دعا
    یاعلی ع
    دلم برای شلمچه تنگ شده...
     ام سلمه بر حضرت فاطمه علیها السلام وارد شد و به ایشان عرض کرد:

     اى دختر رسول ‏خدا شب را چگونه صبح کردید؟ حضرت فرمودند:

    اَصْبَحْتُ بَیْنَ کَمَدٍ وَ کَرْبٍ، فُقِدَ الْنَبِىُّ وَ ظُلِمَ الْوَصىُّ، هُتِکَ وَ اللّهِ حِجابُهُ.

    (شب را) صبح کردم همدم غم و اندوه. پیامبر از دست رفت، به جانشین او ظلم شد و قسم به خدا که حریم او شکست.

    بحارالأنوار، ج 43، ص 156

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی